суббота, 20 октября 2018 г.

მესამე დღის რეფლექსია

    „ინტელის“ ტრენინგის მესამე დღე და საინტერესო პრაქტიკული მუშაობა , როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ პროექტის გეგმის შაბლონი. მოვიძიეთ ჩვენთვის სასურველი თემის შესაბამისი საგნობრივი სტანდარტი და იქედან შევარჩიეთ ის შედეგები რომელის მიღწევასაც ვცდილობთ მოსწავლეებში პროექტის დასრულების შემდგომ. ჩემთვის საინეტერესოა , რომ მოსწავლეებში განვავითარებ იმ უნარებს რაც მოსწავლეთა აზროვნებას გაიყვანს ბლუმის ტაქსონომიის მაღალ დონეზე.
     ჩემთვის ნათელი გახდა მიზნის განსაზღვრა განახლებული ბლუმის ტაქსონომიისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვების მეშვეობით.
     საინტერესოდ გამოვიყენე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მაგალითები  ჩემი პროექტის ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების განსაზღვრისათვის, რაც ვფიქრობ მათ მუშაობას უფრო მიზნობრივს , კონკრეტულს და მკაფიოდ განსაზღვრულს გახდის. დავაკონკრეტებ,  რომ ამ ეტაპისთვის შევარჩიე კითხვები :


მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
ზოგადი კითხვა
რა ცვლილებებს ხედავთ გარემოში?
თემატური კითხვები

რამდენად ახდენს ადამიანი ფერების ცვლილებაზე გავლენას?                     რისი თქმა შეუძლია ფერებს?


შინაარსობრივი კითხვები
რა იწვევს ფერების შექმნას?
როგორ შევცვალოთ ფერები?
როგორ აღიქმება ფერები?
როგორ განისაზღვრება ფერთა დიაპაზონი?
როგორ განიმარტება ძირითადი და შედგენილი ფერები?

Комментариев нет:

Отправить комментарий

მეცხრე დღის რეფლექსია

   ტრენინგის ბოლო დღე და  ტრენერის მიერ ჩატრებული შემაჯამებელი საუბრის შემდგომ, კიდევ ერთჯერ გადავხედეთ ჩვენს მიერ ატვირთულ და შექნილ ფაილე...