„ინტელის“ ტრენინგის მესამე დღე და საინტერესო პრაქტიკული მუშაობა , როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ პროექტის გეგმის შაბლონი. მოვიძიეთ ჩვენთვის სასურველი თემის შესაბამისი საგნობრივი სტანდარტი და იქედან შევარჩიეთ ის შედეგები რომელის მიღწევასაც ვცდილობთ მოსწავლეებში პროექტის დასრულების შემდგომ. ჩემთვის საინეტერესოა , რომ მოსწავლეებში განვავითარებ იმ უნარებს რაც მოსწავლეთა აზროვნებას გაიყვანს ბლუმის ტაქსონომიის მაღალ დონეზე.
ჩემთვის ნათელი გახდა მიზნის განსაზღვრა განახლებული ბლუმის ტაქსონომიისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვების მეშვეობით.
საინტერესოდ გამოვიყენე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მაგალითები ჩემი პროექტის ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების განსაზღვრისათვის, რაც ვფიქრობ მათ მუშაობას უფრო მიზნობრივს , კონკრეტულს და მკაფიოდ განსაზღვრულს გახდის. დავაკონკრეტებ, რომ ამ ეტაპისთვის შევარჩიე კითხვები :
ჩემთვის ნათელი გახდა მიზნის განსაზღვრა განახლებული ბლუმის ტაქსონომიისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვების მეშვეობით.
საინტერესოდ გამოვიყენე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მაგალითები ჩემი პროექტის ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების განსაზღვრისათვის, რაც ვფიქრობ მათ მუშაობას უფრო მიზნობრივს , კონკრეტულს და მკაფიოდ განსაზღვრულს გახდის. დავაკონკრეტებ, რომ ამ ეტაპისთვის შევარჩიე კითხვები :
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
|
|
ზოგადი კითხვა
|
რა
ცვლილებებს ხედავთ გარემოში?
|
თემატური კითხვები
|
რამდენად
ახდენს ადამიანი ფერების ცვლილებაზე გავლენას?
რისი
თქმა შეუძლია ფერებს?
|
შინაარსობრივი
კითხვები
|
რა
იწვევს ფერების შექმნას?
როგორ
შევცვალოთ ფერები?
როგორ
აღიქმება ფერები?
როგორ
განისაზღვრება ფერთა დიაპაზონი?
როგორ
განიმარტება ძირითადი და შედგენილი ფერები?
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий